  • 11. Data: 2013-02-19 21:26:08
    Temat: Re: Mapy GPS
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 19 Feb 2013 20:01:40 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > Online mnie nie interesuje. IMAO bezsens.

    On pisze o navi offline, do ktorych musisz sobie na starcie sciagnac
    mapy...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 12. Data: 2013-02-19 21:53:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 19 Feb 2013 20:26:08 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > On pisze o navi offline, do ktorych musisz sobie na starcie sciagnac
    > mapy...

    A są offline, których nie trzeba ściągnąć?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 13. Data: 2013-02-20 19:03:35
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 19:11, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > To przecież tak było. Mieli taki edytor łebowy chyba nawet. Zmieniło
    > się coś ?

    No może jestem ślepy, bo na ich stronie nie widzę żadnego odnośnika do
    edycji map. W UMP wszystko jest proste i łatwe.

  • 14. Data: 2013-02-20 19:03:41
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 19:30, J.F. pisze:
    > Na dozywotnia nie licz. Nokia jako firma padnie, albo przestanie robic
    > telefony i wroci do kaloszy, a w ogole to sie okaze ze twoj telefon jest
    > juz za stary i czas kupic nowy..

    Nie w dosłownym sensie miałem dożywotność tych map;-)

    > Ale program do obslugi tez daleki od idealu.
    > Informacja o korkach imo nie dziala, i w koncu nie uzywam.
    >
    > J.

    No skoro tak piszesz... A tak w ogóle to chyba nie ma nawigacji która
    porządnie informuje o korkach...?

  • 15. Data: 2013-02-20 19:14:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w

    >No skoro tak piszesz... A tak w ogóle to chyba nie ma nawigacji która
    >porządnie informuje o korkach...?

    Z tym ze mnie sie zdaje iz o polskich korkach nokia nie ma pojecia
    wcale ... ale jak by to sprawdzic obiektywnie ..

    Informacje o utrudnieniach dluzej trwajacych jakies ma i je nawet
    pokazuje.

    J.

  • 16. Data: 2013-02-21 00:05:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" qusvm9w0i92z$....@4...net

    > -Droid

    IMO goglasta mapa pod Androida jest offlajnowa. :)
    (właśnie teraz sobie wrzucam offlajna wielkości 77 MB)

    IMO Android jest doskonały do nawigacji i map.

    Z innych map pod Androida polecam RMaps. :)
    Tu jest ogromne pole do popisu. :) Można
    ciągnąć offlajny, można korzystać z masy
    map, można ciągnąć ślady... IMO -- CUDO!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-02-21 00:08:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." l87bsuf6buor.1089nrdjdy36i$....@4...net

    > Na dozywotnia nie licz. Nokia jako firma padnie, albo przestanie robic
    > telefony i wroci do kaloszy, a w ogole to sie okaze ze twoj telefon jest
    > juz za stary i czas kupic nowy..

    Jak znam Gatesa -- nie tyle okaże się, co już się okazało. ;)
    Dla mnie mapy Nokii to porażka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2013-02-21 00:10:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5125127b$0$1316$6...@n...neostrada.pl

    > Informacje o utrudnieniach dluzej trwajacych jakies ma i je nawet pokazuje.

    Dłużej niż kwadrans?
    Jest cała masa programów pokazujących rozwijane aktualnie szybkości...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2013-02-21 00:17:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > No może jestem ślepy, bo na ich stronie nie widzę żadnego odnośnika do
    > edycji map. W UMP wszystko jest proste i łatwe.

    Znaczy gdzie jest łebowy edytor mapy ? To by było łatwe a nie jakiś program
    magiczny i wysyłanie osobno poprawek.

  • 20. Data: 2013-02-21 11:33:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    >"J.F" 5125127b$0$1316$6...@n...neostrada.pl
    >Dłużej niż kwadrans?

    Mialem sprawdzic w drodze co pokaze ... jakies roboty pokazuje, imo -
    dluzej niz tydzien musi to trwac.

    Nie wiem - w kraju niby mamy TMC, ktos musi pilnowac bazy, moze Nokia
    sie do tego podlaczyla, ale tam chyba tez nie zglaszaja wszystkiego.

    >Jest cała masa programów pokazujących rozwijane aktualnie
    >szybkości...

    Ale mowimy o mapach nokii. Tam tez sa ?

    A ktore pokazuja takie naprawde aktualne ?
    Bo o google maps to tu kiedys dyskutowalismy, Maciek podawal ulice w
    Warszawie, szybko przejezdna wedlug googla, a naprawde rozkopana od
    paru miesiecy.

    J.