  • 1. Data: 2013-02-17 22:27:50
    Temat: Areo2 - GSM 900
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Telefon z takimi parametrami nie będzie działał z kartą Aero2? Nie
    będzie internetu?

    Standard GSM : 850 900 1800 1900
    Standard UMTS : x
    Standard CDMA : x
    Standard UMA : x

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-02-17 22:34:24
    Temat: Re: Areo2 - GSM 900
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Telefon z takimi parametrami nie będzie działał z kartą Aero2? Nie będzie
    > internetu?

    Nie bedzie.

    http://www.aero2.pl/faq.html#Answer2

    2. Jakie są parametry techniczne Bezpłatnego Dostępu do Internetu?
    - BDI dostępny jest wyłącznie w zasięgu sieci Aero2.
    - pasma 900 MHz lub 2500MHz
    - technologia HSPA+ (900 MHz) lub LTE (2500MHz)
    - 21.12.2016r. - Data Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu

  • 3. Data: 2013-02-17 22:38:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    > Telefon z takimi parametrami nie będzie działał z kartą Aero2? Nie będzie
> [...]

    nie będzie. Musi mieć UMTS 900 MHz

  • 4. Data: 2013-02-17 22:54:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-17 22:34, Q pisze:

    > Nie bedzie.
    >
    > http://www.aero2.pl/faq.html#Answer2

    No nic, trudno :-(

    --
    animka

  • 5. Data: 2013-02-17 23:01:06
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-17 22:38, Maciej Bebenek pisze:

    > nie będzie. Musi mieć UMTS 900 MHz

    Tak się pytałam, bo zwolni mi się niedługo jedno gniazdo na karty SIM.
    Jak narazie nie mam zamiaru zmieniać telefonu i niech ta karta Aero
    dalej sobie leży w szufladzie.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-02-17 23:27:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "animka" kfri1b$5gb$...@n...news.atman.pl

    > Telefon z takimi parametrami nie będzie działał z kartą Aero2? Nie będzie
> [...]

    UMTS na 900 MHZ i **chyba** LTE na 2500 MHz lub 2600 MHz.
    A ten powyżej nie ma UMTS w ogóle.

    Fajnie by było, gdyby miał HSPA+, nie zaś HSPA.
    HSPA to połączenie HSDPA i HSUPA -- D to transfer
    do Ciebie zaś U to od Ciebie. Są jeszcze kategorie
    i chyba Aero2 żąda kategorii 12, ale niższe też toleruje.

    IMO raczej celuj z nowym telefonem w LTE 2500 MHz, zwanym też 2600 MHz.

    Poniżej masz całkiem niezłe zestawienie telefonów, z tym

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/ot6030d/Alcate
    l-OT-6030D.html
    ,
    że opisy telefonów niepopularnych mogą :) zawierać błędy.
    W razie czego zapytaj 10 razy, nim kupisz coś niepewnego.
    Jeśli coś chodzi z Aero2 -- zapewne jest już przetestowane
    przez mocniejszych od Ciebie i opisane gdzieś w sieci.

    Jeśli coś (smartfon czy tablet lub modem) nie jest wyraźnie
    opisane w sieci przez kogoś jako współpracujące bezproblemowo
    z Aero2 -- IMO nie idź tą drogą.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2013-03-09 23:41:45
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > IMO raczej celuj z nowym telefonem w LTE 2500 MHz, zwanym też 2600 MHz.
    to dałeś czadu
    powiedz jeszcze gdzie tego LTE od aero2 używać? Bo pokrycie aero2 w
    paśmie 900 ma cienkie jak barszcz a ty z lte wyskakujesz
    dla potrzeb aero2 lepiej chodzić w niższym paśmie bo z dwojga zlego
    będzie po prostu częściej dostępne

  • 8. Data: 2013-03-10 09:24:57
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-09 23:41, Jawi pisze:
> [...]
    > paśmie 900 ma cienkie jak barszcz a ty z lte wyskakujesz
    > dla potrzeb aero2 lepiej chodzić w niższym paśmie bo z dwojga zlego

    Nie wiem jak jest gdzie indziej, ale w Wielkopolsce Aero2 900MHz zasięg
    ma zupełnie dobry. No, przynajmniej na zewnątrz budynków.

  • 9. Data: 2013-03-12 19:50:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" khhg0c$5ri$...@n...news.atman.pl

    cienkie jak barszcz a ty z lte wyskakujesz
    prostu częściej dostępne

    > Nie wiem jak jest gdzie indziej, ale w Wielkopolsce Aero2 900MHz zasięg ma
    zupełnie dobry. No, przynajmniej na zewnątrz budynków.

    W Białymstoku także wewnątrz. Nawet na parterze, wśród masy bloków.

    LTE to przyszłość -- Aero2 ma ponoć być za free do końca 2016 roku.
    LTE 2.5 GHz nie wyklucza UMTS 900 MHz.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-03-14 12:53:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    > "Trybun" khhg0c$5ri$...@n...news.atman.pl

    > W Białymstoku także wewnątrz. Nawet na parterze, wśród masy bloków.
    >
    > LTE to przyszłość -- Aero2 ma ponoć być za free do końca 2016 roku.
    > LTE 2.5 GHz nie wyklucza UMTS 900 MHz.

    W 2016 to już może przyszłością być nie LTE a LTS z trzema plusami i
    wykrzyknikiem na końcu... ;-)