  • 31. Data: 2013-02-25 21:06:39
    Temat: Re: Mapy GPS
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > A jak to nazwiesz?

    Zgłaszanie poprawek

    > A poza tym jak widzisz sprawniejszy sposób na wprowadzanie zmian na mapie?

    Mówiłem, jeśli niczego nie myle, na witrynie OSM była możliwość
    bezpośredniej edycji.

  • 32. Data: 2013-02-26 15:15:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" kgfnqp$eb0$...@n...news.atman.pl

    > Samochodowa nawigacja GPS to świetna sprawa, ale nie jest to coś doskonałego.
    Najgorsze co może być - to całkowite zdawanie się na
    > nią.

    > Wolałbyś głos Edyty Jungowskiej?

    Wolę sprawny układ pokazujący pozycję (na przykład
    oparty o to, co w poniższym linku) oraz dokładne mapy.

    http://www.qualcomm.com/media/documents/files/snapdr
    agon-s4-processors-overview.pdf

    A że żadna mapa nie jest pozbawiona błędów, muszę
    połączyć wskazania mapy z rzeczywistością.

    Co do głosu -- imo najlepiej, gdy tego głosu nie ma, ale są ludzie
    opierający się tylko o głos -- na przykład motocykliści. Ja w tym
    celu chcę jechać samochodem, aby jechać świadomie, zatem mapa jest
    dla mnie pomocą, wskazówką, nie zaś nieodwołalną wyrocznią.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'