  • 21. Data: 2013-02-21 19:10:05
    Temat: Re: Mapy GPS
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5125f7e5$0$1223$6...@n...neostrada.pl

    > Ale mowimy o mapach nokii. Tam tez sa ?

    Nie wiedziałem, że mowa o mapach Nokii.
    Czytałem posty wcześniejsze i wiem, że jest w nich
    mowa o dożywociu, ale uznałem, iż tutaj chodzi
    o nawigacje w ogóle.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2013-02-22 14:41:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-21 00:17, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Znaczy gdzie jest łebowy edytor mapy ? To by było łatwe a nie jakiś
    > program magiczny i wysyłanie osobno poprawek.

    Tylko zgłaszasz na zakładce 'formularz", i zasadniczo za 2-3 dni zmiany
    zostają naniesione. Czasem trwa to trochę dłużej.

    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/

  • 23. Data: 2013-02-22 14:45:56
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-20 19:14, J.F pisze:

    > Z tym ze mnie sie zdaje iz o polskich korkach nokia nie ma pojecia
    > wcale ... ale jak by to sprawdzic obiektywnie ..
    >
    > Informacje o utrudnieniach dluzej trwajacych jakies ma i je nawet
    > pokazuje.
    >
    > J.

    Ale tak na dobrą sprawę to nie ma (ja się nie spotkałem) nawigacji która
    potrafi pomóc w omijaniu korków.

  • 24. Data: 2013-02-22 16:54:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości

    >Ale tak na dobrą sprawę to nie ma (ja się nie spotkałem) nawigacji
    >która potrafi pomóc w omijaniu korków.

    TomTom na niemieckich autostradach ?
    Naviekspert w Warszawie ?

    Omijanie korkow wydaje sie stosunkowo prostym zadaniem, o ile ma sie
    dobra informacje o nich.
    A w miescie malo kto uzywa navi na codzien.

    Tylko ze mam wrazenie ze Nokia o korkach w Polsce nie ma kompletnie
    pojecia.
    Czy nie zbiera danych z tego obszaru, czy za malo ludzi - nie wiem,
    dosc ze nie ma co liczyc na te reklamowana ceche :-)

    Gdzies tam slyszalem plotke ze google zbiera informacje ze swoich
    Androidow - nawet bez uruchomionego programu.

    J.

  • 25. Data: 2013-02-22 23:00:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" kg7spv$m79$...@n...news.atman.pl

    > Ale tak na dobrą sprawę to nie ma (ja się nie spotkałem) nawigacji która potrafi
    pomóc w omijaniu korków.

    Lotnicza omija wszelkie korki. ;)

    Nawigacje ,,samochodowe'' to pomyłka. Jak na razie każda,
    jaką testowałem (łącznie z AutoMapą) ma poważne błędy.
    [i akurat AM jest najgorsza, bo gada męskim głosem
    należącym Hołowczyca -- zapewne można to jakoś
    zmienić, ale po co...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2013-02-22 23:45:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > Tylko zgłaszasz na zakładce 'formularz", i zasadniczo za 2-3 dni zmiany
    > zostają naniesione. Czasem trwa to trochę dłużej.

    No to mówię, to nie jest edycja

  • 27. Data: 2013-02-23 20:00:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-22 23:45, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > No to mówię, to nie jest edycja

    Bo w UMP mogą edytować zaufani, w OSM ci, którzy mają konto na
    OpenStreetMap.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2013-02-25 14:09:46
    Od: Trybun <i...@y...com>

> [...]
    > [i akurat AM jest najgorsza, bo gada męskim głosem
    > należącym Hołowczyca -- zapewne można to jakoś

    Samochodowa nawigacja GPS to świetna sprawa, ale nie jest to coś
    doskonałego. Najgorsze co może być - to całkowite zdawanie się na nią.

    Wolałbyś głos Edyty Jungowskiej?

  • 29. Data: 2013-02-25 14:10:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 23:45, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com>

    > No to mówię, to nie jest edycja

    A jak to nazwiesz? A poza tym jak widzisz sprawniejszy sposób na
    wprowadzanie zmian na mapie?

  • 30. Data: 2013-02-25 14:10:31
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 16:54, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Gdzies tam slyszalem plotke ze google zbiera informacje ze swoich
    > Androidow - nawet bez uruchomionego programu.

    Nie wiem, ja osobiście nie spotkałem się ze sprawenym działaniem takiej
    nawigacji. Może gdzieś tam W USA czy Japonii się to sprawdza, ale na
    terenie Polski raczej nikomu nie polecam takiej metody na próbę omijania
    korków.
    Google wydaje się być jednym wielkim szpiegiem...;-)