  • Data: 2012-05-07 18:41:09
    Temat: Re: Manipulacja danymi wypadków - zabici w ostatnich 7 dniach
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-07 18:18, J.F pisze:
    > Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    > Ty jakis nienormalny jestes :-)

    Bogato, nie? ;) Przypomniała mi się kawał o dmuchaniu:
    Ilu na sali dmucha raz dziennie? W końcu się nieśmiało podnosi parę rąk.
    Ilu na sali dmucha raz w tygodni? Podniosło się całkiem sporo rąk.
    Ilu na sali dmucha raz w miesiącu? Tu też całkiem sporo.
    Pada w końcu pytanie - ile na sali dmuch raz w roku? Nagle
    gdzieś z tyłu jedna ręka i z okrzykami "to ja, to ja".
    No, ale dlaczego, panie Motyliński, tak pan krzyczy?
    Bo to już juuuuutro !!!

    ;)