    From: tomas <t...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Mandaty
    Date: Tue, 18 Mar 2014 13:09:34 +0100

    W dniu 18.03.2014 11:52, Jakub Witkowski pisze:

    > Antycypujesz podniesienie o dalsze 9 lat? ;)
    >
    > A co do tych wcześniejszych emerytur mundurowych - oczywiście, to jest
    > patologia.
    > Tylko, że jeśli podwyższymy policjantom wiek emerytalny do "normalnego",
    > to nagle okaże się,
    > że chętnych za obecną kasę nie ma. Już teraz, pomimo przywilejów, w
    > dużych miastach są wakaty.
    > Niski prestiż zawodu raczej też nie przyciąga.
    >
    > To o ile więcej będzie trzeba im płacić? Dołożysz do "darmozjadów",
    > tylko inaczej.
> [...]
    Zarobki są adekwatne do kraju w jakim żyjemy.Czemu policjant ma zarabiać
    5000 skoro minimalna to 1860.Niech przechodzą po 25 latach
    to i tak zadobrze.Zaczynasz prace w 20 lat i juz w 45 masz emeryture
    gdzie normalny pracownik musi czekac do 76.W tym kraju zyje sie zle
    bo zaduzo kasy idzie na budzetowke.Urzedy są przepelnione ludzmi ktorzy
    robia tylko cos bo dostali prace po znajomosci.Zazwyczaj 3 osoby robia
    cos co mogla by zrobic jedna osoba a zarazem dokladniej i skrupulatniej.
    Podobnie jest w Policji.Im mniej bedzie etatów tym lepsza bedzie jakosc
    tejze policji bo bedzie sie zatrudniac bardziej kompetenetne osoby a nie
    po znajomosciach...