  • 1. Data: 2014-03-17 23:36:40
    Temat: Mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Czyli drogowka w liczbach
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/polska-drogowki-wypisala-24-mln-mandatow,20
    01343,324

    1. Przekroczenie prędkości - 1 488 467 mandatów
    2. Niezapięte pasy - 377 444 mandaty
    3. Nieprawidłowe wyprzedzanie - 79 063 mandaty
    4. Nieprawidłowa zmiana pasa ruchu - 77 528 mandatów
    5. Wymuszenie pierwszeństwa - 51 837 mandatów
    6. Ignorowanie sygnalizacji świetlnej - 45 524 mandaty
    7. Zagrożenie dla pieszych - 31 696 mandatów

    Czyli nadal glownie suszymy zza krzaka.
    Ale rzad ostatnio obiecal ze w drogowce podwoi sie ilosc
    funkcjonariuszy.

    J.

  • 2. Data: 2014-03-18 07:49:21
    Temat: Re: Mandaty
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > 1. Przekroczenie prędkości - 1 488 467 mandatów

    > Czyli nadal glownie suszymy zza krzaka.
    > Ale rzad ostatnio obiecal ze w drogowce podwoi sie ilosc
    > funkcjonariuszy.

    o ile wiem, większość, albo wszystkie obszary suszenia są oznakowane.
    jeśli nie, to lwia większość znajduje się w bazach automapy i janosika.
    mimo to w tych miejscach, my kierowcy przekraczamy prędkość. bo? Bo
    normalnie jeździmy _znacznie_ szybciej, więc wystarczy mała chwila
    dekoncentracji, rozmowa z pasażerem, fajna piosenka w radiu, telefon,
    żebyśmy zapomnieli o zwalnianiu co 5km i mandaty lecą.

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-03-18 08:26:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2014 07:49, ToMasz pisze:

> [...]
    > dekoncentracji, rozmowa z pasażerem, fajna piosenka w radiu, telefon,
    > żebyśmy zapomnieli o zwalnianiu co 5km i mandaty lecą.

    Jak już masz nawigację to zawsze możesz ją ustawić żeby marudziła jak
    przekraczasz ;)

  • 4. Data: 2014-03-18 08:51:22
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > 7. Zagrożenie dla pieszych - 31 696 mandatów

    > Czyli nadal glownie suszymy zza krzaka.
    > Ale rzad ostatnio obiecal ze w drogowce podwoi sie ilosc
    I mogę się założyć, że w przyszłym roku poczytamy,
    że ilość mandatów za przekroczenie prędkości wzrośnie dwukrotnie,
    a mandaty za pozostałe wykroczenia pozostaną na swoim poziomie.
    Przecież najłatwiej wyleźć z suszarką.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-03-18 08:52:03
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > o ile wiem, większość, albo wszystkie obszary suszenia są oznakowane.

    Jak? Krzak jest pomalowany na czerwono? :D Mylisz FR z radarami
    ręcznymi. Pominę na razie resztę, bo tak z rana nie chce mi się rozpisywać.

    --
    anacron
    aba/

  • 6. Data: 2014-03-18 09:07:52
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > o ile wiem, większość, albo wszystkie obszary suszenia są oznakowane.
    > jeśli nie, to lwia większość znajduje się w bazach automapy i janosika.

    Wiekszosc tak, wszystkie nie. Dochodza nieoznakowane patrole z kamerami i
    najbardziej idiotyczne sciganie gosci na autostradach.

    > mimo to w tych miejscach, my kierowcy przekraczamy prędkość. bo?

    Bo do tego dochodza bzdurne ograniczenia, ktore mialy byc podobno
    weryfikowane, podobno !
    Zwlaszcza ostatnio pomysl zainstalowania pomiaru odcinkowego na nowo oddanej
    drodze klasy S.

  • 7. Data: 2014-03-18 09:08:36
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Jak już masz nawigację to zawsze możesz ją ustawić żeby marudziła jak
    > przekraczasz ;)

    Jesli mapa jest aktualna :)

  • 8. Data: 2014-03-18 10:18:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.03.2014 09:08, Czesław Wiśniak pisze:

    > Jesli mapa jest aktualna :)

    Ja używam darmowej mapy Nokii i jest zaskakująco aktualna.

    Ale słuszna uwaga - czasem może zawieść lub marudzić bezzasadnie. Lepszy
    rydz niż nic ;)

  • 9. Data: 2014-03-18 11:05:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości
    > Jesli mapa jest aktualna :)

    >Ja używam darmowej mapy Nokii i jest zaskakująco aktualna.

    Jesli chodzi o radary ?

    Bo jesli chodzi o drogi - spojrz na Poznan i S11. Skandal.

    J.

  • 10. Data: 2014-03-18 11:05:41
    Od: tomas <t...@b...pl>

    W dniu 17.03.2014 23:36, J.F. pisze:

    > Czyli nadal glownie suszymy zza krzaka.
    > Ale rzad ostatnio obiecal ze w drogowce podwoi sie ilosc
    > funkcjonariuszy.

    Czyli znowu zwiększą się podatki i ceny żywności.
    Ja nie mam zamiaru utrzymywać tych darmozjadów.
    Żeby po 15 latach płacić im pełną emeryturę gdzie normalny
    człowiek musi harować do 76.