  • Data: 2010-02-17 21:11:53
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WIHEDCNF" <2...@h...nl> napisał w wiadomości
    news:hlhh6g$cd9$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "Krzysztof Niemkiewicz"

    > Bez ironi z mojej strony - opowiedz mi proszę o logice w której znak
    > oznaczający koniec postoju jest jego początkiem - jakie widzisz praktyczne
    > zalety tego rozwiązania?

    gdzie stoi pierwsza taksówka w kolejce?
    Na początku postoju taksówek.
    A gdzie stoi ostatnia taksówka w kolejce?
    Na koncu postoju taksówek.

    Jak myslisz - dlaczego początek jest tam gdzie początek, a koniec tak gdzie
    koniec?

    Inny przyklad.
    Początek pociągu jest tam gdzie lokomotywa.
    Jesli przyjdziesz na peron od tyłu - to czy początek pociągu będzie tam,
    gdzie ostatni wagon?

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE