  • Data: 2010-02-17 21:16:15
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Sporo postojów oznaczonych jest tylko jednym znakiem D-19.
    > W przypadku postawienia go na początku postoju, pasażer taksówki
    > przychodzący na postój powinien wsiadać do ostatniej taksówki w rzędzie,
    > przyblokowanej przez następną, która musiałaby się ustawiać przed nią.
    > To dopiero jajca by były :)

    Tutaj należy zadać następne pytanie:
    - czy kolejność/sposób ustawiania taksówek jest w jakikolwiek sposób
    usankcjonowana prawem?
    - czy wsiadanie do konkretnej taksówki stojącej na postoju jest w
    jakikolwiek sposób usankcjonowane prawem?
    Bo wydaje mi się, że wsiadanie do pierwszej taksówki i ustawianie się w
    kolejce to jest grzecznościowy układ taksówkarzy i pasażerów, żeby każdy
    miał szansę zarobienia? Załóżmy, że na postój przychodzą cztery osoby z
    dwoma walizkami. Na początku postoju stoi Tico, potem same Mercedesy. Czy
    jakiś przepis zmusza klientów do wsiadania do tego Tico? Jest na pięć osób,
    bagażnik ma... Ale logiczniej byłoby wsiąść do Mercedesa, w którym nie
    będzie tłoku jak w białoruskim tramwaju. Uprzedzając pytania, tak, po Śląsku
    jeździ co najmniej jedna taksówka Tico. Uprzedając kolejne pytania, tak
    chodzi o Daewoo Tico :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]