  • Data: 2010-02-18 11:05:38
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 21:11:53 +0100, Kuba (aka cita) napisał(a):
    > gdzie stoi pierwsza taksówka w kolejce?
    > Na początku postoju taksówek.
    > A gdzie stoi ostatnia taksówka w kolejce?
    > Na koncu postoju taksówek.

    A jakie to ma znaczenie? To jest znak drogowy, ma informować użytkowników
    drogi o sprawach dotyczących tejże drogi. Dla nich postój taksówek zaczyna
    się w miejscu gdzie jest znak "początek postoju" a końcy się tam gdzie jest
    "koniec postoju". Odwracanie logiki dla tego jednego jedynego przystanku
    jest totalnym debilizmem. Co kogo obchodzi jak sobie taksówki organizują
    kolejność? Nie ma obowiązku wsiadania do pierwszej taksówki na postoju,
    równie dobrze klient może sobie wybrać tę na końcu bo woli jechać mercedesem
    zamiast rozpadającym się poldkiem.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944