  • Data: 2010-02-17 22:04:58
    Temat: Re: Mandat za postój na dziwnym postoju taxi
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest sobie postój.
    > Stoi pierwsza taksówka, druga taksówka, trzecia taksówka, n-ta taksówka,
    > ostatnia taksówka
    >
    > Przy ktorym znaku stoi pierwsza, a przy którym ostatnia?
    > Już wiesz dlaczego początek postoju jest na początku a koniec na koncu?

    Poczytałem sobie "prawo o ruchu drogowym" i "rozporządzenie w sprawie znaków
    i sygnałów drogowych" i na razie nigdzie nie znalazłem informacji, że
    taksówki na postoju muszą stawać w określonej kolejności i że istnieje w
    prawie coś takiego jak "pierwsza" i "ostatnia" taksówka. Owszem, jest
    informacja, że jeśli nie ma znaku "koniec postoju taksówek", to "postój
    taksówek" obowiązuje 20m przed, ale nie ma informacji, że jak wcześniej jest
    znak "koniec postoju taksówek", to znak obowiązuje w kierunku przeciwnym do
    kierunku jazdy, w przeciwieństwie do wszystkich pozostałych znaków.

    Równie dobrze możnaby taki wymysł zastosować do strefy parkowania. Załóżmy,
    że jest jedna ulica o długości 250m i kolejno co 50m są znaki: koniec strefy
    parkowania, strefa parkowania, koniec strefy parkowania, strefa parkowania.
    Zgodnie z teorią promowaną względem znaków "postój taksówek", za ostatnim
    znakiem "strefa parkowania" parkowanie powinno być zabronione. A jest
    dozwolone.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]