eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaMam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa. › Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
  • Data: 2011-09-29 18:15:06
    Temat: Re: Mam włączoną blokadę połączeń anonimowych i nie zawsze działa.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > Ale to zbrodnicze zdarzenie miało miejsce właśnie WTEDY.

    Zrozumiałem, że nie chodzi o jeden zbrodniczy incydent, lecz o proces
    ciągły, który się nie zakończył. To zresztą musi być rzecz niełatwa,
    takie przekształcanie instrumentów perkusyjnych w dęte blaszane.

    Jarek

    --
    bęben nagana, sześć gniazd | niedojrzałe wiersze
    lecz w jedno nabój zmieszczę | chrystusowe lata