  • Data: 2009-12-12 15:33:54
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Nie wiem, nie wiem. To w końcu jest prawie pół tysiąca ton CO2 rocznie.
    > A jak nas zacznie ocean zalewać?

    Taa... Mnie właśnie krew zalewa jak widzę terroryzowanie świata przez
    zielonych. Dobrze to chyba oddaje tekst proponowany na okoliczność
    spotkania z młodymi ludźmi z Greenpeace, którzy na rynku wyciągają ręce
    po nasze pieniądze. Idzie to mniej więcej tak:

    - Dzień dobry Panu. Jesteśmy z Greenpeace. Szukamy sponsorów, może
    zechciałby nas Pan wesprzeć finansowo?
    - Greenpeace, Greenpeace... Coś mi to mówi... [Ze zmieszaną miną]
    - Nie słyszał Pan, zajmujemy się...
    - Aaaaa! Już wiem. Greenpeace! To ta banda oszołomów, co przez
    czterdzieści lat oprotestowywali budowę każdej elektrowni atomowej, a
    teraz biadolą bo dymiące kominy produkują za dużo CO2. [i w tym momencie
    się odchodzi bez słowa]

    :P

    Pamiętam, że parę miesięcy temu mało brakowało, a zwinąłbym się ze
    śmiechu słuchając grupki studentów opowiadających z zaangażowaniem o
    ogólnopolskiej akcji gaszenia świateł na godzinę. Ktoś chyba powinien
    ich wyprowadzić z błędu i powiedzieć, że przecież elektrownia nie zwolni
    automatycznie jeśli oni wyłączą żarówkę. ;)

    > Emigracja z definicji jest na stałe ("tymczasowa", to taka, która
    > *dopuszcza* możliwość powrotu w bliżej nieokreślonym terminie).
    > Wyjazd na wakacje, to nie emigracja.

    Ok, użyłem złego słowa. Wydaje mi się jednak, że za granicą są odbiorcy.
    Może nie tylu co w przypadku BBC1, ale jednak. ;)