  • Data: 2009-12-12 19:45:15
    Temat: Re: Mam pytanie o przyszłośc radia naziemnego
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis napisał:

    > Prawdopodobnie amerykanistykę, sądząc po instytucie. Pewien nie jestem,
    > nie znam ich nawet z widzenia - zawitałem tam poszukać pewnej książki w
    > ich bibliotece. ;)

    Green, P.C., "Bilansowanie mocy w sieciach energetycznych", Vancouver,
    1971?

    > To oczywiste. Jednak miło jest mieć jakieś wieści o tym co się dzieje w
    > kraju. Znam przypadek, kiedy sezonowi pracownicy trafili na gospodarza,
    > który postarał się dla nich o TV i tuner satelitarny (na własny koszt).
    > Coś mi się wydaje, że to wyjątek był, a nie standard. ;)

    Nie mam z tym żadnych doświadczeń. Gdyby opierać się na tym, co pisze
    prasa, standardem jest betonowy bunkier z kratami w oknach, posłanie
    na gołej podłodze, suchy chleb i woda do popicia raz dziennie. A na
    koniec żadnych pieniędzy. Ale z wieści, które od czasu do czasu do mnie
    dochodzą innymi drogami, średnia jest biżej tego co u tego gospodarza
    z tunerem. Zresztą w drugą stronę również, czyli w przypadku pracowników
    ze wschodu, którzy przyjeżdżają do pracy w Polsce.

    --
    Jarek