  • Data: 2016-09-01 00:07:41
    Temat: Re: Mały kondensator tantalowy
    Od: Mario <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.08.2016 o 20:09, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale chyba chociaż wiadomo jakiego?
    > Czy jest ono jawnie uznane, jako konkretne napięcie ROBOCZE?

    Napięcie robocze to jest każde napięcie nie większe niż napięcie
    znamionowe. Podąłem ci przykład wzmocnienia prądowego. Jest podane dla
    napięcia 50 razy mniejszego niż napięcie znamionowe. Pojemność
    kondensatora też jest podana dla napięcia wielokrotnie mniejszego niż
    znamionowe. Przy napięciu 50 razy mniejszym niż znamionowe zapewne z
    wystarczającą dokładnością pojemność rzeczywista będzie zbliżona do
    znamionowej :)

    Podlinkowałem już jeden dokument:
    http://www.niccomp.com/help/VoltageCoefficientofCapa
    citors-032012-R1.pdf