eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaMały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienieRe: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!not-for-mail
    From: g...@n...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Mały, hermetyczny przepust na wysokie ciśnienie
    Date: Mon, 30 Jul 2012 13:50:46 +0000 (UTC)
    Organization: news.chmurka.net
    Lines: 28
    Message-ID: <p...@n...chmurka.net>
    References: <p...@n...chmurka.net> <jum12q$au6$1@node1.news.atman.pl>
    <p...@n...chmurka.net> <juocuq$a72$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: avenger.chmurka.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: avenger.news.chmurka.net 1343656246 3715 94.75.119.166 (30 Jul 2012 13:50:46
    GMT)
    X-Complaints-To: usenet#chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Mon, 30 Jul 2012 13:50:46 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Face: cH9M7E&=}hx;:1xh~O-@_W%(+nYCoNx6[gzClaf{{5#M@%v@D@3#5[=yv>XO\D?39"SsA~%
    :>dyB~`d?;hdxK-'g3?"Mz/4%[j@_MMe8:8B=EUYkc#nqxy<vvbc(@~@|ML,jK%C;z3)gKyR:,QBb3
    9PPzM74c>y{6"X`:)D*<j-,~_L`IYzr)@RG_dn
    X-Composer: nano
    X-User-Uptime: 865133240 seconds
    X-Hackerkey: v4sw7CHPSU$hw8ln4pr8OP$ck4$ma6u7LNS$w2Cm4g/l8D$i5e5t4Xb5en8$aIs0r1
    p0/0g4/5CHO http://www.hackerkey.com/
    User-Agent: tin/1.9.3-20080506 ("Dalintober") (UNIX) (Linux/2.6.38-avenger (i686))
    X-Geek-Code: v3.1 G d- s:++ a- C++++$ UBL++++$ P+ L++++$ !E !W++ N++ o? K--? !w !O M?
    !V PS+++ PE++ Y++ PGP++ !t !5 X+ !R tv-- b- DI D+ G e h r++ y?**
    X-Comment-To: John Smith <d...@b...pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:634576
    [ ukryj nagłówki ]

    John Smith <d...@b...pl> wrote:

    >> To wszystko jest tak zaprojektowane, że jest chłodzone w czasie jazdy.
    >> Boję się że przez to będą przekłamania. Chcę to zrobić raz a dobrze :)
    >
    > Metoda którą Ci zaproponowałem jest właśnie "raz *i* dobrze".

    Przeprowadziłem test i nie jest dobrze :) silnik ma ogromną bezwładność
    termiczną - aż się zdziwiłem. Przykręciłem tam TC74 i mierzy, ale z dużym
    opóźnieniem - jak silnik jest już gotowy do pracy i wkręca się na obroty
    (zimny się nie wkręca), to czujnik nadal pokazuje temperaturę otoczenia.
    Cylindry są gorące a reszta silnika zimna - a nie chcę przykręcać czujnika
    do cylindrów, bo z kolei może być za wysoka temperatura...

    Chodzi mi o temperaturę oleju :)

    > Uszczelnianie czujników pod ciśnieniem w warunkach substancji aktywnych
    > chemicznie nie jest sprawą prostą, właśnie ze względu na utratę
    > szczelności w najmniej oczekiwanym momencie.

    Wymyśliłem, że kupię PT100 w osłonie i z przewodami odpornymi na wysoką
    temperaturę, wywiercę w korku otwory na przewody (i na coś, co usztywni
    PT100, żeby nie latał podczas jazdy) i zaleję przejście masą epoksydową.
    To powinno wystarczyć?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: