  • Data: 2011-12-23 22:05:34
    Temat: Re: Malowanie schematów - zupełnie luźny temat
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

    > Hello MH,
    >
    > Friday, December 23, 2011, 9:47:51 PM, you wrote:
    >
    > [......]
    >
    > Chamstwem i lekceważeniem innych nie ułatwisz sobie uzyskania pomocy.

    ==================

    Moje zdanie n/t malowania schematów postrzegasz jako CHAMSTWO i obrażanie
    innych ?? A bądź tak łaskaw i wskaż mi mój post w którym w ramach tego wątka
    kogoś obraziłem !! A może kogoś zlekceważyłem ?? Też NIE !!

    Uzyskanie pomocy ?? Też NIE !! Robię sobie po swojemu , wszystko po pewnych
    perturbacjach zaczyna w końcu fungować i tyle !!

    Przeczytaj temat wątka : "... luźny temat" . Do dyskusji , jakie jest zdanie
    elektroników n/t metody smarowania schematów.

    Tymczasem Ty NIC w kontekście wątka nic nie napisałeś. Jedynie nadałeś mi od
    chamstwa i takie tam ...

    Czy odmienne zdanie na dowolny temat jest chamstwem ?? Albo jeszcze jaśniej :
    czy POLEMIKA jest chamstwem ??

    I weź mi pokaż w obrębie tego wątka , gdzie i do kogo w sposób CHAMSKI się
    odezwałem !!

    Jeszcze raz konkretnie na Twój post :

    1) Czytaj tytuł wątka , (podpowiadam : "luźny temat")
    2) Pomocy nie potrzebuję , robię po swojemu.
    3) I po raz kolejny : wrzuciłem temat do dyskusji - przeczytaj jeszcze raz
    tytuł. Gdzie kogokolwiek obraziłem? Gdzie jest chamstwo?
    4) Przeczytaj swój post!!

    MH