  • Data: 2010-02-25 13:21:08
    Temat: Re: Maksymalna sensowna rozdzielczość matrycy dla APS-C
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak jest maksymalna ilośc pikseli upakowana na matrycy APS, która powoduje
    > zwiekszenie jakości zdjęcia,
    > a gdzie zaczyna sie bezsens, ze względu na wąskie gardło jakim jest optyka.

    Janko! Do tablicy ;)

    > Prosze o doświadczenia empiryczne, a może ktos potrafi to wyliczyc.

    7D, 18-55 (jedynka), 55mm, f/5.6, 1/60 -> super ostry kadr.

    Optyka optyce nierówna, imho 17-55 IS już ssie na 7Demce (f/2.8 oczywiście) a
    takie 15-85 IS (f/5.6) zaczyna błyszczeć.

    Życzę udanego wyboru. Ja za chwil kilka dostanę 550D z 18-200IS. MPx posłużą mi
    za maskę szumu, nie przewiduję schodzić poniżej 6400 :)
    Mam nadzieję biegać już bez lampy.

    pozdrawiam,
    gietrzy