  • Data: 2015-11-13 13:42:02
    Temat: Re: "Magnetyczne wtyczki"
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-12 o 03:47, Pszemol pisze:
    > "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > ... bo samemu na to nie wpadłeś wcześniej i nie trzepiesz kasy?
    Wydaje mi się że istotą niezadowolenia z takich patentów jest to że
    wiele osób wpadło już na ten pomysł ale go nie opatentowało bo uważało
    takie rzeczy powinny być ogólnie dostępne.
    Lata temu naprawiając po raz ety urwany przewód od czujnika
    temperatury myślałem że fajnie było by zrobić złącze z magnesami
    które się rozłączy przy szarpnięciu.
    Ale opatentować kształt narożników w telefonie czy przycisków
    to już przesada.

    Pozdr. PK.