  • Data: 2015-11-15 13:02:38
    Temat: Re: "Magnetyczne wtyczki"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Nov 2015 19:04:06 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    825,Apple_opatentowal_prostokat_z_zaokraglonymi_naro
    znikami.html

    > Ależ ja o tym wiem, chyba większość dyskutujących też wie!
    > I to jest właśnie patent, a nie wzór użytkowy.

    To jest wlasnie wzor uzytkowy.
    Wynalazek techniczny to nie jest, wiec patent za wynalazek sie nie
    nalezy, ale jako wzor podlega ochronie. Tez "patentowej".

    > W dodatku tak mało konkretny patent, że trudno o mniej konkretny.

    Ale tak to dziala - nie musi byc konkretnie. Ogolny pomysl sie liczy.

    Tylko ze w tym konkretnym przypadku ... zaookraglone rogi sa juz znane
    od dawna, wiec albo patent nie powinien byc udzielony, albo proporcje
    sie licza - o czym Apple nie napisalo, albo inne kraglosci tez - te z
    tylu.

    Tylko o ktory w koncu patent chodzi ?
    Link otwiera D742872, w tresci pisza o 670286

    nie chce mi sie przegladarki tiff instalowac, jednego google jeszze
    nie zna.
    http://www.google.com/patents/USD670286

    http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect2=PTO1
    &Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.
    html&r=1&f=G&l=50&d=PALL&RefSrch=yes&Query=PN%2FD670
    286
    http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Parser?Sect2=PTO1
    &Sect2=HITOFF&p=1&u=%2Fnetahtml%2FPTO%2Fsearch-bool.
    html&r=1&f=G&l=50&d=PALL&RefSrch=yes&Query=PN%2FD742
    872

    Swoja droga spojrzcie - trzy aplikacje z 2010, jeden patent 2012,
    drugi 2015 ... czyzby jakies wyjasnienia byly potrzebne ?
    Ale w 2010 to mogla byc jakas nowosc.

    ten 742872 to w oparciu o aplikacje 29365378 ?
    Tam juz jest patent
    http://www.google.com/patents/USD681630

    > Najlepsza
    > to ilustracja tego, jak zepsute zostało prawo patentowe od
    > czasów weneckich.

    A moze tylko pismackie podniecenie ? Ze Apple opatentowal zaokraglone
    rogi a MS dwuklik.

    To jest o tyle niegrozne, ze zawsze mozna zrobic inna obudowe, nie
    naruszajaca patentow.

    A jesli ta obudowa jest pod jakims wzgledem dobra ... to i patent sie
    slusznie nalezy - o ile oczywiscie to jakis nowy pomysl :-)

    J.