    From: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MS 2010 w telefonie?
    Date: Fri, 11 Jun 2010 11:24:11 +0200

    Marx pisze:

    > a ja sie zastanawiam po co to komu jak jest internet?
    > Marx

    Czasem bywaja apliakcje, ktore sa pewnego rodzaju obudowami nad
    mini-stronami www.
    Np. Onet ma m.in. na Adroida swoja apliakcje, sluzy poruszaniu sie po
    ich serwisie informacyjnym, mialem kilka dni, moze byc, ale skasowalem,
    bo normalny lajt.onet jest dostatecznie dobry. Byc moze, gdyby lajt nie
    byl tak dobry, uzywal bym tej apliakcji

    Niektore duze portale moga miec calkiem fajne wersje 'mobile', warto
    poszukac.