  • Data: 2013-06-18 12:48:01
    Temat: Re: Lutowanie QFN
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ===========

    >Wystarczy!! Twoje wywody zaczynają być delikatnie mówiąc irytujące.

    Przykro mi. Ty zacząłeś z tym garażem. Może nie powinienem ripostować.
    Przepraszam.
    Myślę, że jak na spokojnie sobie to przyponisz po miesiącu, czy latach to
    mimo wszystko
    mam nadzieję, że moje uwagi przydadzą się.

    Jednak rozumiem Twoją złość, ze względu na to, że masz problemy.
    Również mi przykro z tego powodu.

    Wiesz, byly czasy, gdzie zabijano posłańca, który przyniosł złą wiadomość.

    Może faktycznie się okaże, że Twój projekt nie będzie stanowił problemu,
    jak gość podgrzeje płytę na żelazku i ustawi większy przepływ HOT-AIR.

    Ta obudowa jest mała i może nie będzie miała takich naprężeń, jak tam
    popłynie 200mA, zamiast 1,5A.
    Zresztą na to (i może słusznie) liczy Mario.

    Wykonałeś kawał dobrej roboty, a dziś po prostu jesteś zły na mały problem,
    bądź inne rzeczy w głowie Ci się kotłują.

    --
    -- .
    pozdrawiam