  • Data: 2009-06-01 08:58:45
    Temat: Re: Lustrzanka ze spacer-zoomem czy kompakt?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysiek Łuczak pisze:
    > Witam.
    > Param się fotografią bardzo amatorsko (tzn nie zarabiam na nich, dla
    > czepliwych ;) ). Mam stary aparacik (Olympus Camedia C-725), który nawet
    > fajnie się sprawował, ale obsługa trybów manualnych i priorytetów jest
    > trochę niewygodna. Poza tym zaczyna się kończyć - zawiesza się przy
    > robieniu zdjęcia, co wnerwia :)
    > Postanowiłem rozejrzeć się za nowym aparatem - wybór szybko ograniczył
    > się do Canona G10 i Nikona P6000, po czym padł na tego ostatniego... i
    > okazało się, że za ~2k5 złotych można mieć lustro ze spacer-zoomem :)
> [...]

    Ja zrobilem tak:
    Uzywana Minolta 5D - 600zl (nowa migawka i AS)
    uzywana Sigma 18-200 - 800zl (na gwarancji)
    uzywana 50/1,7 - 500zl
    Zestaw jest duuuzo ciezszy od kompakta
    Jakosc techniczna zdjec z zooma jest lepsza, choc przy 10x15 nie jest
    powalajaca.
    Jakosc i GO ze stalki powalajaca, kompakt sie chowa.
    Szybkosc pracy wyraznie lepsza
    AF duzo szybszy ale niestety mniej dokladny. Pomylki duzo bardziej bola
    przy malej GO.

    Marx