  • Data: 2010-02-15 09:54:40
    Temat: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 02:59:04 +0100, dominik napisał(a):

    > Dla Lenovo raczej nie, AFAIR dla Della, HP, toshiby i jeszcze kogoś, z
    > czego większość się dostało HP i te im wymieniali. Lenovo miały chyba coś
    > innego. Zresztą naprawdę mniejsza o to.

    Na 100% Lenovo miało akumulatory Sony - widziałem, pamiętam :) Ale, jak
    napisałeś, w sumie mniejsza o to.

    > Po pierwsze AFAIR lenovo miało nie od sony.

    Były produkcji Sony. W momencie przyjścia informacji o wadach każdą sztukę
    baterii od sprzętu Lenovo w firmie sprawdzałem z numerami seryjnymi.

    > Po drugie thinkpady były
    > owszem wzorem kiedyś, ale zaraz jak Lenovo go przejęło to cena znacznie
    > spadła i pojawiły się problemy z LCD, akumulatorami i dyskami. Byłem wtedy
    > na kupnie laptoka i obstawałem za lenovo, pojawił się akurat T61 i
    > kosztował nie $2500, a $1600. Szybko się okazało dlaczego.

    Wadliwy egzemplarz może się i Rollsowi zdarzyć - to przecież truizm. TP i
    tak pozostają znacznie solidniejszym sprzętem niż większość konkurencji.

    > Tylko najczęściej spowodowane to jest właśnie szukaniem oszczędności. Ile
    > razy to wyszło, że coś nie tak z powodu jakiegoś podkładu, czy materiału,
    > który reagował z innymi rzeczami? Wszystko się robi w pośpiechu i tanio.
    > Prawdziwych przypadków jest naprawdę mało.

    No ale takie szukanie oszczędności dotyczy wszystkich dziedziń życia.
    Wahadłowiec Columbia też MOŻE by się nie rozpadł w powietrzu gdyby nie
    cięcia finansowe w NASA.

    > Prawda, ale też dopracowanym produktom zdarza się to wiele rzadziej niż
    > taniej masówce.

    Prawda.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer