    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Mon, 15 Feb 2010 03:10:16 +0100
    <hkk9ke$l09$1@news.dialog.net.pl> <hkkq06$5cl$1@news.supermedia.pl>
    <hkl0dg$ot8$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkm7mf$ei6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkm9p5$94t$1@sunflower.man.poznan.pl> <hkmbt7$8a$1@inews.gazeta.pl>
    <hkmgk5$ddm$1@news.onet.pl> <hkps20$sig$2@inews.gazeta.pl>
    <hkpsmr$bgv$3@news.onet.pl> <hkq8vr$fge$1@inews.gazeta.pl>
    <hkqp1o$u6$1@news.onet.pl> <hksn7u$r4e$1@inews.gazeta.pl>
    <vzvtmz145wse$.10p18ggpmaqca$.dlg@40tude.net>
    <hkt239$o6$1@inews.gazeta.pl>
    <672adb8x5n4p$.7a02h82asnet$.dlg@40tude.net>
    <hkvnab$ahg$1@inews.gazeta.pl>
    <xk67d6gwhd09.1pg2rtz7s7p2g$.dlg@40tude.net>
    <hl9kc2$k66$1@inews.gazeta.pl>
    <1dtaowm8unnbo$.uf8kn7vojegs$.dlg@40tude.net>
    <hla4dr$iv1$1@inews.gazeta.pl>
    <1njr6pelpcf01.1b1x16blzb2w4$.dlg@40tude.net>

    On 2010-02-15 02:02, Andrzej Libiszewski wrote:
    > A bo polemizowałem pewnie z marketingowym bełkotem ze strony Apple (bo
    > sprawdzałem tam co też montują w lapkach) :)
    >
    > Być może pojechałem po bandzie w związku z tym :)

    Z tego wynika, że nie czytasz na co odpowiadasz :>
    hehe :)

    > Właśnie o ten brak optymalności chodzi przecież.

    To zależy jak widać od zastosowań - jak ktoś potrzebuje komputera do
    trudnych warunków to pewnie lepiej mu będzie używać takiego i czasem w
    biurze i czasem na budowie. Jak tylko do prac biurowych to nie ma taki
    zakup dla niego większego sensu.

    Swoją drogą widziałem kiedyś chłopaka który nosił dużego, pancernego
    toughbooka. I lubił go za tą pancerność. Osobiście w życiu bym tak nie
    chciał :)

    > Między wykonaniem TP a HP czy Acera jest przepaść na korzyść TP. Więc albo
    > TP jest laptopem do zadań typowych (a z tego wynika, że HP/Acer to złom),
    > albo też HP/Acer to komutery do typowych zadań, a w efekcie mamy TP jako
    > maszynę solidniejszą, do pracy w trudniejszych warunkach.

    Po prostu thinkpady są lepiej wykonane i więcej kosztują. Jak ktoś chce
    dopłacić to niech to zrobi. Jaka w tym filozofia? Jeden kupuje zwykłą
    wtyczkę, drugi pozłacaną, a trzeci jeszcze inną :)

    > Jako kielni faktycznie nie polecam używac.

    Ja nie polecam zbliżać się do miejsc zapylonych, miejsc że coś może spaść
    lub ochlapać, Warto też trzymać się z daleka od piasku, wapna czy innych
    drobinek. Czyli lepiej po prostu nie brać na budowę lub naprawdę bardzo
    uważać. Z toughbookiem można wiele mniej, ale też absolutnie
    niezniszczalne to nie jest (chociaż wiele też znów nie brakuje).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564