    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Lustrzanka, czyli przeżytek? [Gaz Wyb + Chip]
    Date: Tue, 09 Feb 2010 23:28:10 +0100

    On 2010-02-09 01:33, Andrzej Libiszewski wrote:
    > Faktycznie, te macbooki to ideał wykonania. A takie zdjęcia jak poniżej to
    > wraża propaganda.
    >
    > http://blueeyedcreature.net/apple/CrackBook_close_up
    .jpg

    Nie wyobrażam sobie jakiegokolwiek produktu, który byłby z każdej strony
    idealny. Jedno zdjęcie nie jest dowodem czegokolwiek.

    > Pancerny (co nie znaczy, że ciężki) sprzęt to ThinkPady, nie Mac.

    Nie są tylko były - dawniej owszem i nawet miałem. Ale to przeszłość, bo
    niestety dzisiaj thinkpady powoli zmieniają się w plastikowe badziewie.
    Niestety klawiaturze wciąż daleko do tej co kiedyś, materiał zrobił się
    jakiś cieńszy i potrafi skrzypieć niestety.

    > Stacjonarne jabłuszka wcale nie lepsze od mobilnych:
    >
    > http://gizmodo.com/5447250/the-faulty-imac-saga-chap
    ter-1
    > http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/apple-inte
    rnally-acknowledges-more-27-imac-screen-issues.ars

    Nikt nie twierdził że apple to lekarstwo na całe zło. Mają droższe, ale
    też i całkiem niezłe komputery. Wśród tych opowieści znajdziesz wiele
    takich, które prawdą nie są, wiele gdzie komputery były rzucane i
    właściwiele dorobili sobie historię, kilka też słusznie trafi się z wadą,
    ale od tego jest gwarancja. Sęk w tym że te wady jakoś w makach nie
    trafiają się tak często i obficie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564