  • Data: 2011-09-13 08:41:05
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bratsiostry" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j4ljhe$3gp$1@usenet.news.interia.pl...

    > I słusznie. Po co państwo ma inwestować w ludzi, którzy i tak nie
    > skorzystają nigdy w życiu z podanej im wiedzy? Dzieci uczone są mnóstwa
    > przedmiotów w podstawówce. Uczą się ich na zasadzie zakuć, zdać i
    > zapomnieć. Po co to? Zostawić kilka niezbędnych do funkcjonowania w
    > społeczeństwie - polski, wiedza o społeczeństwie, język obcy, troszkę
    > matmy, fizyki, historii, geografii. Zostawić czas na rozwijanie
    > samodzielne. Zdecydowana większość ludzi nic nie pamięta z lekcji fizyki,
    > chemii, historii, geografii, matematyki (oprócz umiejętności w zakresie 4
> [...]

    Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem to dreszcz przeszła przez mój
    "sterany kręgosłup".
    Mnożenie dzielenie, dla spokoju ducha - pierwiastek,
    ogólny opis ciepła na przykładzie gotowania
    i pierwsza zasada dynamiki no może w czasie zając dodatkowych
    pozostałe, bez chemii, z opisem działania Mieszka I,
    (początek chrześcijaństwa) jedna data (no dwie) 1410, 1525,
    bo chwalebne
    Reszta na rozwijanie samodzielne Myślę, że spora grupa
    wybrałaby W-F, muzykę, plastykę, roboty ręczne.
    Też byłem zdania (w liceum), że faszerują mnie niepotrzebnymi
    wiadomościami. Nie potrzebowałem (do dziś) rozwiązywać
    układu równań (nawet liniowych), a być może nie potrafiłbym
    ich rozwiązać ad hoc, ale pozostawiło to (niezapominalny),
    szczególny, system myślenia.

    Artur(m)