  • Data: 2012-04-10 05:39:31
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4f839d40$0$29644$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...

    > Np. takie umiejscowienie anteny, by telefon działał w rękach
    > a nie tylko na stole?

    Mój iPhone4 działa w rękach i na stole...

    Może zamiast słuchać plotek posłuchałbyś opinii użytkowników?
    Bo ja na zasięg iPhone4 nie narzekam a używam go juz prawie 2 lata.

    range=5y;compare=nok+rimm

    > Martw się lepiej o ceny akcji na następne pięć lat, zwłaszcza po tym jak
    > Najlepszy Operator Komórkowy w Ameryce kopnął ajfona w dupę.

    Ty mi lepiej wytłumacz jak to jest że mimo kryzysu akcje Apple idą
    pod sufit a akcje tej wspaniałej Nokii lecą z miesiąca na miesiąc niżej?
    Czyżby się akcjonariuszom strategia firmy nie podobała?
    Widzisz - cena akcji odzwierciedla popyt na firmę dzisiaj... a dzisiaj
    popyt na firmę kształtuje oczekiwanie w stosunku do tej firmy na
    przyszłość. Firmy których akcje są w cenie darzone są przez akcjonariuszy
    zaufaniem - te akcje się kupuje... Firmy których akcje idą w dół nie są
    darzone zaufaniem - ich strategia na przyszłość oceniana jest przez
    inwestorów negatywnie. Zastanów się chwilkę co inwestorzy myślą
    na temat potencjalnego sukcesu Lumnia 900 i ja to dyskontuje rynek.

    A co do AT&T kopiącego iPhone w dupe - to nie rozumiem za bardzo
    co masz na myśli... Czyżbyś sugerował że nie można kupić iPhone 4S
    w AT&T? Że AT&T nie ma iPhone 4 w ofercie? To się grubo mylisz...
    http://www.att.com/wireless/iphone/#fbid=Fe1vqQmQ6Dd
    Firmy komórkowe nieustannie dodają do swojej oferty nowe telefony.
    Dodanie przez AT&T telefonu Lumnia 900 do swojej oferty bynajmniej
    nie oznacza że kopią iPhone w dupę... nie wiem po co to insynuujesz.