  • Data: 2012-04-11 13:33:55
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skorzystaja z pierwszego dostepnego wifi.
    > Najwyzej sie wystawi przy sklepach - nim dojdziesz do czlowieka z
    > reklamacja to juz bedziesz mial naprawiony :-)

    No właśnie ponoć w w tym ich raju wifi jest każdym rogu.

    Tymczasem w hameryce: Nokia obiecała fix około 16 kwietnia. Każdy kto już
    kupił dostanie $100 rekompensaty. A do 21 kwietnia mają sprzedawać ze znizką
    $100, czyli on contract za darmo.

    Co dostali klienci Firmy Apple? Kawałek gumy lub plastiku od oszpecenia
    telefonu? :)

    > Ja tam nie wiem, ale chyba latwiej Nokii wyprodukowac milion
    > egzemplarzy z innym nadrukiem niz AT&T zamawiac pudelko pod dany
    > telefon u niezaleznego dostawcy i pakowac ..

    > O to to to - zazyczyc iu producenta telefonu.

    No i najwyraźniej tak właśnie robi. Zamawia telefony ze swoim logiem w
    pudełkach wg własnego projektu.
    A troll Pszemol sobie ubzdurzył, że Nokia zerżnęła pudełka od Apple i teraz
    nie wie jak z tego wybrnąć :)