  • Data: 2012-04-11 13:16:33
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Kto mówi że bez powodu? Ja mówię że dla mnie, u mnie, zasięg
    > jest bez bumpera bardzo dobry i bumper tylko mi przeszkadza
    > więc go zdjąłem.

    I co z tego, że ty masz szczęście?

    > Apple Inc to nie jeden produkt, na dodatek iPhone nie jest niemodny.
    > Próbujesz powtarzać bzdurę myśląc że powtórzeniami zaczarujesz
    > rzeczywistość? iPhone jest wciąż bardzo "modny" i ciągle jest jednym
    > z najlpeszych jeśli nie najlepszym smartfonem na rynku.

    Rynek jakoś się z tobą nie zgadza i coraz częściej wybiera sajsung z
    androidem.

    > Jaką zmianą priorytetów??? Promocja nowego telefonu to nie zmiany
    > priorytetów - wyolbrzymiasz i się niepotrzebnie podniecasz...
    > Zerknij na witrynę AT&T ile telefonów promują jednocześnie.. z iP4S
    > włącznie.

    > W której kolejce po mięso dowiedziałeś się o tych planach?
    > Poza tym - promowanie najmodniejszego i najpopularniejszego telefonu
    > jakim jest dziś niewątpliwie iPhone jest moim zdaniem stratą czasu i
    > pieniędzy.
    > Po co promować coś, co sprzedaje się jak ciepłe bułeczki?

    Aha. Więc zdejmują go z afiszu i unlockują, bo jest u szczytu sławy?
    No to teraz już będzie leciało w dół...

    > Promuje się
    > towar który dopiero wchodzi na rynek bo jest nowy, lub produkt który
    > się słabo sprzedaje i bez pomocy agresywnego marketingu sobie nie
    > radzi.

    I dlatego automatyczna sekretarka w sklepach AT&T reklamuje ajfona? Bo se
    biedny nie radzi? Does not compute.