  • Data: 2012-04-10 12:12:30
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    .com...

    > Mój iPhone4 działa w rękach i na stole...

    Po naklejeniu bumpera?

    >>> http://finance.yahoo.com/echarts?s=AAPL#symbol=aapl;
    range=5y;compare=nok+rimm

    > Ty mi lepiej wytłumacz jak to jest że mimo kryzysu akcje Apple idą
    > pod sufit a akcje tej wspaniałej Nokii lecą z miesiąca na miesiąc
    > niżej?

    A co mnie to interesuje? To ty wytłumacz, jak można być tak delusional, by
    mówić że firma sprzedająca jeden niemodny produkt dla snobów jest w lepszej
    sytuacji niż firma od "stu" lat oferująca szeroką gamę produktów na rynkach
    całego świata.

    > A co do AT&T kopiącego iPhone w dupe - to nie rozumiem za bardzo
    > co masz na myśli...

    Kampanię reklamową za $100mln. Plus $25mln od Nokii na wyposażenie
    wszystkich sprzedawczyków w sklepach w obowiązkowe telefony. I prikaz
    forsowania L900 a nie IP4S. I sklepy oflagowane Lumią zamiast Ajfonem. itp.
    itd.