  • Data: 2012-04-10 14:38:24
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <skrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4f8404e2$0$29663$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...

    > Dlaczego niby lepiej?

    Chocby dlatego, ze nie musza sie meczyc z problemem z polaczeniami:
    "Data will work on first boot, but will stop working after a reboot,
    restart, turning on airplane mode or turning off data. it will show
    data is connected but will not work" - trzeba robic balety z wyciaganiem
    karty SIM, resetowaniem telefonu bez niej, a i tak dla niektórych
    uzytkowników te sposoby nie dzialaja...

    > To nie jest wzór ani Apple ani Nokii, to jest standardowe paskudne
    > pudelko w AT&T, oszolomie.

    Dziwne... bo Blackberry kupilem w AT&T i bylo w innym pudelku.
    Sugerujesz, ze AT&T bierze udzial w projekcie i produkcji pudelek
    dla producentów telefonów?? Od kiedy?

    > Do kogo te krzyki? Przeciez OP napisal pogardliwie "po prostu telefon z
    > duzym wyswietlaczem".

    No ale jak to sie dzieje ze nikt Nokii nie skrytykowal za to samo
    "przewinienie" co Apple dostal baty? :-) Nierówne traktowanie?