  • Data: 2012-04-11 02:53:50
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> wrote in message
    news:4f845a25$0$29646$c3e8da3$1f4c1d68@news.astraweb
    .com...
> [...]
    .com...

    > Amejzing.
    > Bez powodu bumpery wysyłali?
    > Amejzing indeed.

    Kto mówi że bez powodu? Ja mówię że dla mnie, u mnie, zasięg
    jest bez bumpera bardzo dobry i bumper tylko mi przeszkadza
    więc go zdjąłem.

    > Znaczy co? Firma sprzedająca jeden niemodny produkt o spadającej
    > popularności dobrze rokuje na przyszłość?

    Apple Inc to nie jeden produkt, na dodatek iPhone nie jest niemodny.
    Próbujesz powtarzać bzdurę myśląc że powtórzeniami zaczarujesz
    rzeczywistość? iPhone jest wciąż bardzo "modny" i ciągle jest jednym
    z najlpeszych jeśli nie najlepszym smartfonem na rynku.

    > I co to ma wspólnego ze zmianą priorytetów w AT&T?

    Jaką zmianą priorytetów??? Promocja nowego telefonu to nie zmiany
    priorytetów - wyolbrzymiasz i się niepotrzebnie podniecasz...
    Zerknij na witrynę AT&T ile telefonów promują jednocześnie.. z iP4S
    włącznie.

    > O ile promowanie X nie odbywa się zamiast promowania Y.
    > A taki ponoć jest plan.

    W której kolejce po mięso dowiedziałeś się o tych planach?
    Poza tym - promowanie najmodniejszego i najpopularniejszego telefonu
    jakim jest dziś niewątpliwie iPhone jest moim zdaniem stratą czasu i
    pieniędzy.
    Po co promować coś, co sprzedaje się jak ciepłe bułeczki? Promuje się towar
    który dopiero wchodzi na rynek bo jest nowy, lub produkt który się słabo
    sprzedaje i bez pomocy agresywnego marketingu sobie nie radzi.