  • Data: 2012-04-11 11:09:52
    Temat: Re: Lumia 900 - warto obejrzec
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:j...@p...onet.pl...

    >Ale któredy ten firmware przyjdzie jak fonik wiezy nie widzi ? :-)

    Skorzystaja z pierwszego dostepnego wifi.
    Najwyzej sie wystawi przy sklepach - nim dojdziesz do czlowieka z
    reklamacja to juz bedziesz mial naprawiony :-)

    >Nie. I Nokia tez nie sprzedaje sie w takim oblesnym pomaranczowym.
    >Mimo ze na razie AT&T ma go u siebie na wylacznosc...

    Ja tam nie wiem, ale chyba latwiej Nokii wyprodukowac milion
    egzemplarzy z innym nadrukiem niz AT&T zamawiac pudelko pod dany
    telefon u niezaleznego dostawcy i pakowac ..

    > Zapewne od kiedy dostaja od producentów telefony z obrandowana
    > obudowa moga tez sobie zazyczyc custom pudelka.

    O to to to - zazyczyc iu producenta telefonu.

    J.