  • Data: 2016-03-23 13:19:46
    Temat: Re: Lokalizacja przez GSM
    Od: cezar <c...@t...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/03/2016 11:47, AlexY wrote:
    > J.F. pisze:
    > [..]
    >
    > Komórka monitoruje kilka BTSów i każdy z nich ma swój parametr TA który
    > jest bezpośrednio powiązany z odległością od niego.

    Dodatkowo chyba każda sieć ma zaimplementowane 3GPP TS 03.71 dzieki
    czemu operator moze na zywo odczytywac ten parametr poprzez połączenie
    wykonane bez wiedzy własciciela telefonu a nawet odczytywać pozycję GPSa
    wbudowanego w telefon. O ile pamietam, moze go nawet włączyć jeśli jest
    wyłączony przez użytkownika.

    c.