  • Data: 2016-03-23 18:20:48
    Temat: Re: Synchronizacja zegara przez GSM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
    >Był, lecz niekoniecznie wszystkim dostępny. Nawet plik
    >konfiguracyjny demona zawiera na końcu linię:
    ># Don't serve time or stats to anyone else by default (more secure)
    >Dopiero po niej można ustawić upoważnione zakresy adresów.

    patrz raczej po dokumentacji do klienta i roznych HowTo.
    Podawane przykladowe serwery nie dzialaly ?

    >Wszystko to niewielkie różnice. Fluktuacje w jsedna i druga stronę.

    to jest 200ppm. Utrzymujace sie np 3 doby.
    Daje 16 sekund na kazda dobe.

    Hm, a moze zle pamietam, 200ppm to bardzo kiepski kwarc.

    >No i w ogóle średnio jest potrzebny.

    Do startu komputera, jak nie ma lacznosci z internetem. Tzn do
    ustawienia zegara na starcie.

    Chodzi mi jednak o to, ze sekundowa rozdzielczosc utrudnia nieco
    precyzyjne wyznaczenie dryftu.
    Nie wystarczy odczytac RTC np co godzina i porownac z dokladnym
    czasem.

    J.