  • Data: 2016-03-23 17:53:01
    Temat: Re: Synchronizacja zegara przez GSM
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Watpie. Skoro wymyslono protokol, to i serwer musial byc,
    > do przetestowania :-)

    Był, lecz niekoniecznie wszystkim dostępny. Nawet plik
    konfiguracyjny demona zawiera na końcu linię:

    # Don't serve time or stats to anyone else by default (more secure)

    Dopiero po niej można ustawić upoważnione zakresy adresów.

    > Chodzi mi o to, ze jednego dnia mam poprawke jakas tam, drugiego
    > podobna, trzeciego dwa razy wieksza, a czwartego w przeciwna strone.
    > Jesli mnie pamiec nie myli, to sprawdzalem "tick" podawany przez
    > adjtimex, i bylo gdzies 9999 do 10002, zamiast nominalnych 10000.

    Wszystko to niewielkie różnice. Fluktuacje w jsedna i druga stronę.

    > Czyli do RTC trzeba osobny program :-)

    Często RTC o ogóle nie jest potrzebne. Urządzenia przeznaczone do
    pracy w sieci szęsto w ogóle nie mają.

    No i w ogóle średnio jest potrzebny.

    --
    Jarek