    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 9 Aug 2014 15:29:44 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    From: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 sierpnia 2014 00:16:19 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Jestem głupi. Pogubiłem się w mieście Łodzi.
    >

    > Bywalem tam już ze 20 razy, zawsze jadąc 1-ką. Oznakowanie było takie
    >
    > sobie ,ale było, jechalo się na pamięć.
    >

    > Teraz mamy A1.
    >

    > Jadę z katowic *PEWNY* że nie mozna niczego spieprzyć i drogowskazy
    >
    > doprowadzą mnie wprost w objęcia A1, w końcu co tu spieprzyć w prostej
    >
    > drodze?
    >

    > Mijam CZMP i na rozstaju dróg wielki znak nakazuje w lewo na Gdańsk. W
    >
    > lewo, nie przez Widzew? Dziwne, wydawało mi się że A1 jest bardziej na
    >
    > prawo. Z oznakowaniem się jednak nie dyskutuje. Kręce w lewo.

> [...]

    A co powiesz na to. Zrobili strefę płatnego parkowania. Wyznaczyli na samochody część
    chodnika. Zrobili to tak że od zaparkowanego samochodu do ściany zostaje z 80
    centymetrów. A tam gdzie stoi maszynka do zarabiania pieniędzy dla ludzi królika to z
    pół metra jest prześwitu. Łódź jest miastem przeznaczonym do likwidacji. Ale zanim
    je zlikwidują ktoś musi zarobić na jej rozpierdoleniu. Tabliczki jak jechać kosztują.
    Wyszli z założenia że jak ktoś nie wie jak jechać to chuj mu w dupe i kamieni kupe.