  • Data: 2014-08-10 16:38:10
    Temat: Re: Łódź - miasto drogowskazów.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-10 13:28, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Jeśli cena Ferrari spada do ceny Fiata

    Nie spadła do ceny lokalnego internetu. W ogóle cena "roamingu" dla
    *INTERNETU* jest absurdalna, bo żaden roaming nie jest potrzebny. Można
    ruch puszczać lokalnym łaczem w cenie loklanej i działac bedzie tak samo.

    > Mi na nawigację Google w czeskiej Pradze wystarczało mniej niż
    > 2MB dziennie. Dzisiaj za pakiet 50MB w roamingu w Play zapłacisz 39PLN.

    Dlaczego tak drogo? Internet w Czechach jest aż taki drogi? Nie, to Play
    i cała masa innych cwaniaczków od GSM windują ceny powyzej poziomu absurdu.

    > Pakiet
    > ważny 14 dni.

    Absurdalnie mały czas. Mniej więcej jedne wakacje o ile idealnie się
    wcelujesz.

    > Nadal uważasz, że to cena Ferrari?

    Myślę ze nawet wyższa za gówniana uslugę tylko z powodów marketoidalnych
    aż tak drogą.

    > W T-Mobile, poza pakietami, w roamingu w UE 1MB kosztuje ok. 1PLN.

    1Mb to ma przeciętna gówniana strona. Inna sprawa że z powodu przygłupów
    je robiących. IMHO to jest cena absurdalna bo powtarzam, roaming jest
    dla internetu bezzasadny.

    > innych operatorów podobnie.

    Nikt nie twierdzi że im to nie pasuje.