  • Data: 2010-03-18 15:59:00
    Temat: Re: Leica M9
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-18 16:25:21 +0100, l...@l...localdomain said:

    > Jakieś pół roku temu przewinęło się tutaj porównanie - różnica miażdżąca.

    Pamiętam i nie było to aż taka miazga, zwłaszcza przy wyższych ISO.
    Opaczni mają testy, moża sobie porównać.

    > Acz mówiąc szczerze: powyżej pewnego poziomu kto zwróci na to uwagę?

    Właśnie. I kto celowo zrezygnuje z wygody AFa i paru jeszcze umilaczy
    życia, żeby mieć parę % lepiej w mikrodetalach oraz potencjalne
    problemy z moirą tu i ówdzie (nie wiem jak sobie soft Leici z tym
    radzi, uniwersalne wołarki jak ACR nie mają takich gadżetów).

    > Mnie się mieści Samsung GX-10 - o kilka mm większy klon Pentaksa K10D :)

    Jeszcze pytanie jak zdefiniujemy "zmieści" - czy nie będzie tylko
    wypadał, czy da się tak poruszać po mieście?

    > Acz rzeczywiście, do komfortu daleko.

    A o to chyba chodzi w tachaniu sprzętu - żeby było wygodnie i żeby był
    łatwo dostępny.

    de Fresz