  • Data: 2017-04-16 22:46:37
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Konrad Anikiel napisał:

    > To co ja zamówiłem da radę z dowolnym systemem CAD, FEA, Ansys spokojnie
    > 1.5 miliona tetry na tym pociągnie. Idealne do samolotu w jakimś tam
    > LOT-cie z ciasnymi fotelami w dreamlinerze gdzie zasilanie jest tylko
    > z USB.

    Nie jest moim ideałem rzeźbienie CAD-em podczas długiej podróży samolotem,
    ale cieszę się, że czyjeś potrzeby zostały zaspokojone. Mnie by bardziej
    ucieszyło coś, co *bez zasilania* da radę przez taki długi czas. Może
    niekoniecznie aż tak długi jak Kindle (który jest idealny nawet na podróż
    żaglowcem przez ocean).

    --
    Jarek