  • Data: 2017-04-18 11:51:21
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 18 kwietnia 2017 10:20:27 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > [...]
    >
    > Helikopter ? To nie calkiem bez wyrzeczen.
    >
    > Bo UFO ani teleportera to na razie nie wynaleziono :-)

    Nie trafieś. Kombinuj dalej.

    > Siri piekna rzecz, ale w USA.
    > A troche uslug glosowych google zapewnia w Androidzie.

    Słabo chiński toto rozumie, jak już to mandaryński i kantoński, a gdzie tuziny innych
    dialektów?. Zresztą spróbuj do tego zagadac po polsku.

    > Nie chce online.

    To nie chciej. Mnie to nie raz uratowało przed spóźnieniem na samolot, bo ostrzegło
    przed korkami na M25/M1 wokół Londynu. W te święta siódemka pomiedzy Trójmiastem a
    Elblągiem też była zawalona, bez telefonu bym sie tam kisił i podziwiał
    niepowtarzalny urok Żuław Rozkopanych.

    > Raczej nie.

    Raczej możesz twierdzić że nie, a ja używałem kilku systemów. Nie pamiętam wszystkich
    tytułów, w Polsce najlepsze mapy były na iGO, w UK nienajgorszy był tomtom, choć
    aplikacja początkowo była dużo durniejsza na androidzie niż na WinCE.

    > Telefon dla siebie wybieralem, nie dla swiata :-)

    To masz pecha, bo ten świat go wymyślił dla siebie, a nie dla Ciebie.

    > Hm, Daewoo to GM/Opel sprzedal licencje ... podobno.
    >
    > Ale imo tu nie o czajenie i nowosci chodzi, tylko o cene.
    > I jakosc.

    > Ale dla samego organizera sie nie kupuje drogiego smartfona :-)

    Dla aplikacji, w tej liczbie dla organizera. To znaczy świat. Ty może masz inne
    fetysze.

    > Nie wiem czy tak mozna, czy to sie po fakcie okazuje :-)

    Jedni mogą inni nie. Większość zjadaczy chleba nawet nie wie że jest coś do
    zauważenia.

    > Troche bym polemizowal.

    > A nie tak jak z mechanika ? Ze taniej juz nie nie da ?
    >
    > Co prawda kiedys tak wieszczylem na poczatku lat 90-tych, wiec teraz
    > nie powinienem ... ale wydaje sie, ze znow troche osiagnelismy
    > granice. I szalony postep sie zatrzymal.

    Zależy czym to mierzysz. Możesz nazbierać argumentów że się zatrzymał, możesz wręcz
    przeciwnie.

    > No coz, 5 lat temu kupilem pierwszy SSD ... i ostatni, poniewaz szybko
    > sie zepsul.
    > Teraz ... duze SSD ciagle drogie ...

    nie zastosuję na swoim podwórku :-)

    > To jest kult wokol firmy. Bo iPoda jeszcze nie bylo.

    > Moze zdazyli tyle naprodukowac, ze te nieliczne, ktorych nie
    > reklamowano, byly calkiem liczne.
    > Ktos zgubil, potlukl, utopil, ukradli mu, podarowal, sprzedal, kupil
    > sobie iphona ... albo potrafi wlaczyc ladowanie.

    > Nie tylko. Cala masa mozne jednak znalezc zbyt na swoj produkt i
    > osiagnac sukces.
    > A jak wywala z pracy ... bedzie nastepna.
    >
    > Mozna tez nie pytac ludzi, samemu wymyslec, a noz to jest to, o co
    > przyszlym klientom chodzi :-)

    Samemu wymyślać to sobie możesz jakie piwko po fajrancie w żabce kupisz. W biznesie
    to za pomysłami musi iść inwestycja, jednak trochę grubsza niż paragon z żabki.

    > Wolno poszlo
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Charge-coupled_device#
    History

    Od zastosowań astronomiczno-wojskowych, do polularnych, cywilnych, poszło szybko.
    Wcześniej to to nie był produkt, tylko obiekt badań.

    > Byla jeszcze kwestia pamieci, no i calego systemu - ram, procesor ...
    > zeby to z baterii wyzylo :-)

    > Internet, satelita, czy cyfrowe nadajniki naziemne ?

    Wszystko po trochu. Głównie DAB. Ludzie marudzą że zasięg słabszy. A że lubią
    mieszkać w samotnych chatkach gdzieś pomiędzy skałami, to trzeba będzie pozagęszczać.
    Dadzą radę.