    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <9...@g...com>
    <oclop4$76b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oco931$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <hggfr2qn5334.m9y6puu68qu9$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <1rescdml2q9l6.1pcqjcmthqnay$.dlg@40tude.net>
    <6...@g...com>
    <1...@4...net>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Latająca butla
    Date: Fri, 14 Apr 2017 11:53:07 +0200

    dyskusyjnych:95ed051a-9e63-472f-ba86-886970d4f722@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 16:52:58 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Kwestia perspektywy z jakiej patrzysz. Życie jest niewypałem, bo
    >kończy sie śmiercią :-)

    W tym przypadku jednak zwiazek mamy widoczny i szybki - pare lat
    Symbiana i Nokia przestala robic telefony.

    Jak dla mnie to porazka, ale moze zarzad mial taka strategie -
    skonczyc z tymi nieoplacalnymi telefonami, kupic maszyny do produkcji
    kaloszy.

    >Oczywiście że tak.

    >Ale ja nie twirdzę że tak jest absolutnie zawsze i wszędzie. To co
    >opisuję to pewien trend. Zawsze znajdziesz wyjątki.
    >One układają się w trend przeciwny. A obserwowana rzeczywistość to
    >dopiero skutek scierania się tych trendów.

    IMO, to tych wyjatkow jest cala masa.
    Multum firm nie czeka az przyjdzie klient i zamowi cos nowego, tylko
    same robia cos nowego, a potem szukaja klienta :-)

    I to nie sa tylko male startupy, ale takze wielkie korporacje.

    J.