  • Data: 2017-04-14 11:38:43
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:e4bd3044-1e7c-468b-af13-2c356a510b61@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 18:21:01 UTC+9 użytkownik J.F.
    napisał:
> [...]
    ktore-powstaly-przez-przypadek,2,5587862,artykul.htm

    > Ale zle sie pytasz. Kto wzial na siebie ryzyko szukania mocnego
    > kleju.

    >Jak rozumiem miał to być kolejny klej w gamie różnych klejów od dawna
    >oferowanych przez firmę.
    >I zamiast produktu pod tytułem klej XYZ, wyszedł produkt który trzeba
    >było dopiero wypromować.
    >A w projekcie kleju XYZ nie ma na to budżetu. I co teraz?

    No przeciez czytasz - odpowiedzialny za klej XYZ chemik wylatuje z
    pracy.
    Jego szef byc moze tez wylatuje, skoro nie potrafi dopilnowac.

    Na szczescie chemik przedstawia inny pomysl, przekonuje zarzad,
    powstaje nowy projekt na klej/produkt ABC, dostaje swoj wlasny budzet,
    rozwija sie, przynosi zyski.
    Wiec pytanie raczej co dalej z projektem XYZ.
    Byc moze zyski z projektu ABC pozwalaja na przedluzenie badan w
    projekcie XYZ.

    J.