eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLatająca butlaRe: Latająca butla
  • X-Received: by 10.157.4.78 with SMTP id 72mr59264otc.18.1492153922649; Fri, 14 Apr
    2017 00:12:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.4.78 with SMTP id 72mr59264otc.18.1492153922649; Fri, 14 Apr
    2017 00:12:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
    1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!t52no28060
    0qtb.0!news-out.google.com!w25ni3942qtc.0!nntp.google.com!c45no2108879qtb.1!pos
    tnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 14 Apr 2017 00:12:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1rescdml2q9l6.1pcqjcmthqnay$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=116.50.61.180;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 116.50.61.180
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <obr2fp$rfp$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <oc8sgl$30d$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ocduri$7gm$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <ocj2vp$dns$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <oclop4$76b$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <oco931$o5e$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <hggfr2qn5334.m9y6puu68qu9$.dlg@40tude.net>
    <7...@g...com>
    <1rescdml2q9l6.1pcqjcmthqnay$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <6...@g...com>
    Subject: Re: Latająca butla
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 14 Apr 2017 07:12:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 76
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:38470
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:52:13 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 13 Apr 2017 23:40:01 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > > W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:29:30 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > >> Dnia Thu, 13 Apr 2017 21:41:05 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    >
    > >>> Ten mechanizm działa prawie zawsze,
    > >>> większość znanych mi korporacji nawet nie ukrywa że to jest główne
    > >>> źródło nowych produktów. Tak zwany "organic growth" jest słaby, bo
    > >>> korporacje zniechęcają ludzi do rozwoju już istniejących produktów.
    > >>
    > >> Eee - a nie zachecaja ?
    > >
    > > Zniechęcają.
    > >
    > >> Jest produkt, jest rynek, jest dzial rozwojowy - telefonow jak widzisz
    > >> Samsung wypuszcza kilka nowych modeli rocznie. Opel nowy samochod co
    > >> roku, itp.
    > >
    > > Jak się zrobiło tysiąc telefonów, to tysiąc pierwszy nie jest nowym
    > > produktem. Dla marketoidów może i jest, ale oni nie posługują się
    > > językiem ludzi myślących kategoriami ścisłymi.
    >
    > Ale pisales nie "nowy produkt", tylko "rozwoj juz istniejacych
    > produktow". To rozwoj jest, bo kolejny model w czyms tam lepszy od
    > poprzedniego.

    Widać ja już sam zmarketoidziałem :-)

    Ale nie mieszajmy nowych produktów z nowymi wydaniami tego samego produktu.
    Miałem na myśli nowy produkt w sensie takim że nie robiliśmy tego wcześniej, nawet
    niczego podobnego. Nie ma na to uniwersalnej definicji, w każdej branży kryteria tej
    nowości są inne.

    >
    > Tylko czasem trzeba kupic jakiegos startupa, np Androida.
    > Ale Nokia np probowala swojego.

    Symbiana kupili do spółki z Ericssonem i Motorolą od Psiona. Bardzo słusznie, okazał
    się sukcesem.

    >
    > >> Co innego jakis calkiem nowy produkt, ktorego korporacja do tej pory
    > >> nie robila. To skad ma sie wziac ?
    > >>
    > >> Ale ... byly na swiecie np Bell Labs, Xerox Labs, IBM Research Centers
    > >
    > > No i gdzie są?
    >
    > IBM RC to chyba po staremu sa.

    No bo IBM się przebranżowił, jego głównym produktem są innowacyjne technologie
    oferowane potem innym.

    >
    > Inne moze i zanikly ... korporacje sie zniechecily i zostawily
    > odkrycia venture capital ?

    Korporacje są zorganizowane wokół projektów. Na stronie jest katalogowy produkt,
    przychodzi klient z zapytaniem, oferuje mu się coś z katalogu ewentualnie z jakimiś
    kosmetycznymi modyfikacjami, wyznacza się kierownika projektu i jazda. W tym nie ma
    miejsca na jakiś rozwój bez jasno określonego celu, harmonogramu, budżetu itd. Dobrze
    jak się uda wcisnąć rozwój nowych technik projektowania, ale zwykle i na to nie ma
    czasu. Owszem, są działy rozwoju, ale jak myślisz, w jaki sposób są zarządzane? Tu
    jest bardzo dobry tekst: tiny.pl/g5n9m

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: