eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaLatająca butlaRe: Latająca butla
  • Data: 2017-04-14 09:12:02
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:52:13 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 13 Apr 2017 23:40:01 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > > W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 15:29:30 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > >> Dnia Thu, 13 Apr 2017 21:41:05 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    >
    > >>> Ten mechanizm działa prawie zawsze,
    > >>> większość znanych mi korporacji nawet nie ukrywa że to jest główne
    > >>> źródło nowych produktów. Tak zwany "organic growth" jest słaby, bo
    > >>> korporacje zniechęcają ludzi do rozwoju już istniejących produktów.
    > >>
    > >> Eee - a nie zachecaja ?
    > >
    > > Zniechęcają.
    > >
    > >> Jest produkt, jest rynek, jest dzial rozwojowy - telefonow jak widzisz
    > >> Samsung wypuszcza kilka nowych modeli rocznie. Opel nowy samochod co
    > >> roku, itp.
    > >
    > > Jak się zrobiło tysiąc telefonów, to tysiąc pierwszy nie jest nowym
    > > produktem. Dla marketoidów może i jest, ale oni nie posługują się
    > > językiem ludzi myślących kategoriami ścisłymi.
    >
    > Ale pisales nie "nowy produkt", tylko "rozwoj juz istniejacych
    > produktow". To rozwoj jest, bo kolejny model w czyms tam lepszy od
    > poprzedniego.

    Widać ja już sam zmarketoidziałem :-)

    Ale nie mieszajmy nowych produktów z nowymi wydaniami tego samego produktu.
    Miałem na myśli nowy produkt w sensie takim że nie robiliśmy tego wcześniej, nawet
    niczego podobnego. Nie ma na to uniwersalnej definicji, w każdej branży kryteria tej
    nowości są inne.

    >
    > Tylko czasem trzeba kupic jakiegos startupa, np Androida.
    > Ale Nokia np probowala swojego.

    Symbiana kupili do spółki z Ericssonem i Motorolą od Psiona. Bardzo słusznie, okazał
    się sukcesem.

    >
    > >> Co innego jakis calkiem nowy produkt, ktorego korporacja do tej pory
    > >> nie robila. To skad ma sie wziac ?
    > >>
    > >> Ale ... byly na swiecie np Bell Labs, Xerox Labs, IBM Research Centers
    > >
    > > No i gdzie są?
    >
    > IBM RC to chyba po staremu sa.

    No bo IBM się przebranżowił, jego głównym produktem są innowacyjne technologie
    oferowane potem innym.

    >
    > Inne moze i zanikly ... korporacje sie zniechecily i zostawily
    > odkrycia venture capital ?

    Korporacje są zorganizowane wokół projektów. Na stronie jest katalogowy produkt,
    przychodzi klient z zapytaniem, oferuje mu się coś z katalogu ewentualnie z jakimiś
    kosmetycznymi modyfikacjami, wyznacza się kierownika projektu i jazda. W tym nie ma
    miejsca na jakiś rozwój bez jasno określonego celu, harmonogramu, budżetu itd. Dobrze
    jak się uda wcisnąć rozwój nowych technik projektowania, ale zwykle i na to nie ma
    czasu. Owszem, są działy rozwoju, ale jak myślisz, w jaki sposób są zarządzane? Tu
    jest bardzo dobry tekst: tiny.pl/g5n9m

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: