  • Data: 2017-04-06 12:16:19
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Takie jakies mialem wyobrazenie, ze w Szwecji to wszystko uporzadkowane.
    > (nie bylem, nie widzialem)

    W moim przypadku mie musiał Mahomet przychodzić do góóry, bo góra
    przyszła do Mahometa. Koło mnie, dwie przecznice dalej, pod koniec
    komuny powstała szwedzka fabryka. Jako tzw. "przedsiębiorstwo
    zagraniczne" (najpierw pozwalano tylko na "polonijne", potem już
    nie patrzyli na pochodzenie). Opis bałaganu z walającymi się wszędzie
    po placu odpadami pasuje do tego, co ta tam można było zobaczyć.
    Rozwiązywanie problemów przez zatrudnienie osła w sumie też.

    > No i ze nie kradna :-)

    Za to stwierdzenie nie dałbym sobie obciąć ręki.

    Jarek

    --
    Na dworcach kradło się zawsze i będzie się kradło dalej. Inaczej nie można.