  • Data: 2017-04-06 10:28:12
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-06 o 09:33, Konrad Anikiel pisze:
    > PS. pracowałem kiedyś w Szwecji w firmie której zdarzały się kradzieże dość drogich
    materiałów z placu magazynowego. Nie mogli kupić psa do pilnowania, bo tam był duży
    warsztat obróbki metalu, przez co wszędzie walały się ostre wióry z tokarek i
    frezarek. Pies kaleczyłby sobie łapy. Więc kupili osła. Próbowali go nauczyć żeby był
    agresywny, ale okazał się być pokojowo nastawiony do złodziei. A tu okazuje się że
    trzeba było kupić psa i zamówić mu glany do biegania po wiórach :-)

    Nie takie rzeczy wymyślono dla psów wojskowych.

    http://www.gs24.pl/polska-i-swiat/art/5443344,psy-na
    -misji-nosza-okulary-buty-i-chlodzace-kamizelki,id,t
    .html

    WM