    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop w Intelu czy AMD
    Date: Fri, 26 Mar 2010 21:14:10 +0000 (UTC)

    Dnia Fri, 26 Mar 2010 14:53:43 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
    > On Fri, 26 Mar 2010 12:15:54 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
    > Srutututu że napiszę ;-) To tak jak nei kupuje się samochodów na F:
    > Fiata, Forda, francuskich i Izuzu Trooper - to ostatnei to dopisek
    > kumpla mającego to cudo. Opinia tak nieprawdziwa że aż bzdurna.
    > Własciwie każdy serwis laptopów zaliczał u mnei przez lata jakieś
    > wpadki.

    Każdy zalicza wpadki, tylko jakimś dziwnym trafem innym producentom jakoś
    znacznie częściej niż DELLowi. Nie mówiąc o HP, które ma już legendarnie
    zły serwis...

    > Ciesz się że akurat można było i serwisant potrafił. Opisywałem tu pad
    > dysku w Dellu M1330 z gwarancją NBD Okazało się że nie ma możliwości
    > otrzymania ani dysku z preinstalowanym systemem ani kupić płytek do
    > instalacji tegoż.

    To niestety urok obecnej manii zastępowania płytek "partycją recovery"...
    Ja i tak pierwsze co zrobiłem to wywaliłem Vistę na zbity pysk ;)

    > A serwisant okazał sie kurierem który mi powiedział
    > żebym dysk wymienił własnoręcznie bo on jest kurier.

    A mnie pytali czy mają przysłać kuriera czy serwisanta do padniętego
    dysku... A w nowych gwarancjach NBD ponoć można sobie zatrzymać zepsuty
    dysk za 75zł.

    > Jak dla mnei to
    > pierwszy kontakt z serwisem Della w sprawie laptopów i po raz pierwszy
    > pełna porażka.

    Czyli w Twoim przypadku door2door byłoby lepsze ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944