eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 10:35:46 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 41
    Message-ID: <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1266485737 15317 82.177.16.74 (18 Feb 2010 09:35:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 09:35:37 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256733
    [ ukryj nagłówki ]

    krzysiek82 pisze:
    > Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    >> ROTFL - i to mówi osoba, dla której 1.9 JTD paliło za dużo :)
    >
    > bo w porównaniu z bardziej topornym TDI 1Z spalanie faktycznie nie jest
    > zbyt rewelacyjne.

    LOL - ja czytałem o zastąpieniu przez SC z LPG, a to pewna różnica.

    >> O tak - z całą pewnością wymieniają pół samochodu przy okazji
    >> wymiany uszczelki pod głowicą.
    >
    > po prostu robią to co trzeba i robią to fachowo.

    Ano właśnie - robią to co trzeba i co się opłaci, a nie to co
    sobie "fachowiec" wymyślił.

    > Wymieniłeś już silnik po niefachowej
    >> wymianie termostatu?
    >
    > pierd.... jak potłuczony.

    LOL - trafiony, zatopiony. "Fachowa" własnoręczna naprawa ze sknerstwa,
    a później poszukiwanie przyczyn ubytków. Trzeba było całość wymienić
    w dobrym warsztacie, a nie uprawiać druciarstwa samemu i nazywać to
    później kulturą techniczną :) Nic dziwnego, że wolisz kupować samochody
    z Niemiec :)

    > Teraz pewnie poczekamy na kolejne rewelacje
    >> związane z Saabem :)
    >
    > zazdrość zjada :/

    ROTFL - zazdrość, w szczególności z niejeżdżącego samochodu? Ciekawe co
    to za złom, skoro poza rozwalonym sprzęgłem jeszcze trzeba zabezpieczać
    podłogę i profile. To pewnie jakaś specjalna wersja :) Znakomicie mi
    humor poprawiasz :)

    > eh te polaczki.

    LOL - ktoś tu dobrze podsumował Twoją twórczość :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: